Zamiana partycji

Autor: Michał Młynarczyk <michal.mlynarczyk_at_gorilla.com.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 14:43:22 MET DST

Ma taki problem;
dysk qunatum f+ ka 9.1GB + quantum f tm 1.6.
Pierwszy z nich podzielony jest na dwie partycje - 6GB i 3GB.
Na pierwszej jest windows i inny soft, a na drugim empetrójki.
Druga jest już prawie zapchana, a na pierwszej jeszcze 4GB wolnego miejsca,
chodzi o to żeby drugą zwiększyć o 3GB usunięte z pierwszej.
Nie chcę używać partition magic, bo już raz wyczyścił mi dysk i nie mam na
czym zrobić backupu.
Czy ustawienie drugiej partycji jako active spowoduje odpalanie z niej
systemu?

--
Michal.Mlynarczyk@gorilla.com.pl
http://gorilla.com.pl - katalog stron www - zobacz!