Odp: Nagrywarka BTC

Autor: Adam <xvampire_at_polbox.com>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 17:16:36 MET DST

Użytkownik eLKa <claude@polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Użytkownik Adam <xvampire@polbox.com> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:380bed51@news.vogel.pl...

> dyskusyjnych

> kogos,

> Dodanym do niej easy CD creator, a tak dokladniej to AdaptecDirectCD
> Creator, ale wszystkie inne, znane mi, programy pakietowe tez dzialaja
> w tym PacketCD CeQadrat.

Witam

Chyba musze cos miec spierdzielone. Za pomoca PocketCD i DirectCD udalo mi
sie tylko sformatowac plyty, nic nie moglem na nich zapisac. Wlasciwie to
nie zupelnie tak, komputer twierdzil, ze nagrywa, ale nagrywarka nie mrugala
na czerwono, a potem okazywalo sie, ze plyta jest czysciusienka. Poza tym
jeszcze jeden drobiazg: w dokumentacji do PocketCD wymienione sa nagrywarki
z ktorymi wspolpracuje i BTC niestety nie ma, dlatego bylem troche
zaskoczony tym co napisales.

Pozdrawiam

Adam