Odp: Zielonych plyt nie czyta?

Autor: Artur Chuchro <achuchro_at_kki.net.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 14:40:17 MET DST

Użytkownik vv <quasart@polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:380D8AF4.E6D29B61@polbox.com...
> Witam
> Mam problem z czytnikiem cd-kow.
>
> Dziala on normlanie dopoki nie umiescic w nim plyty nagrywalnej
> koloru zielono-zlotawego (firmy BTC).
>
> Takich wlasnie plyt wogole nie czyta i to nie
> jest wina sterownikow, bo sprzet poprostu jej niezauwaza
> niezaleznie od systemu (DOS, Windows, Linux).
> Jakis czas temu wszystko wygladalo normalnie i dzialalo bez zarzutu.
> Czyzby czytnik sie zuzywal (plyty sa w stanie idelanym, a soczewka
> wyczyszczona)?
> Moze wystarczy odpowiednia regulacja albo Co?
> Moze ktos umie mi pomoc.
> [...]
Eee.. to wina czytnika. U mnie w noteboku czyta wszystko
(BTC i Princo tez). Problem mialem tylko z nagrywaniem.
Starsze BTC (te z bialym przodem) - spoko nagrywalem, ale
te nowsze - ani razu nagrywarka nie zamknela sesji, to samo
z nowymi samsungami (w zielonym pudelku) - starsze byly OK.
Generalnie to moja nagrywarka jak tos jest nie tak z plyta, to
nie zamyka sesji. Taka plyte moge odczytac tylko w
nagrywarce.

Pozdrawiam

Artur Chuchro
achuchro@kki.net.pl