Re: Kupilem Yamahe 724 i... koszmar.

Autor: /\\/\\ <ab171954_at_zodiac.mimuw.edu.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 13:26:32 MET DST

On Thu, 21 Oct 1999, H-Lucas wrote:

> [...]

> 6. W aplikacjach typu BorgTV i Doer nie dziala dzwiek w oglole. Natomiast w
> firmowej aplikacji od tunera - jest. To moze byc powiazane z nastepnym
> punktem.
> 7. nie dzialaja poprawnie dekodery dzwieku nagry. Na starej Vibrze 16 bylo
> O.K. Dam przyklad perfect audio. Wyciszam line in, naciskam start
> (uruchomiony jest program od tunera) i slysze bloga cisze. Tak jakby w ogole
> karta dzwiekowa nie potrafila wygenerowac wave'a, albo perfet audio na tej
> karcie. Chociaz z drugiej strony ustawiony "VU meter on input" wykazuje, ze

a masz ustawione LIne-in w Recording Controll

> To chyba wszystko. 7.10. umiescilem posta na tej grupie na temat yamahy 724,
> powinien jeszcze byc caly. Te cale problemy wystepuja na firmowych
> driverach, nowszych nie sciagalem - ponad 5 mb uhhh.
> Czy ktos moze wie, czy jakies pisemko dalo ostatnio drivery na kompakcie?

raczej nie, na razie wszyscy ignoruja te karty - wszedzie tylko syfy SB128
i SB64 PCI

> Z gory dziekuje za pomoc.

drivery na 1031 na Waveforce zajmuja 3.75 MB
jaki masz windows ?
czy nie ma jakichs konflikow przerwan ?
wyjmij tuner i zobacz czy cos sie zmieni.
Jak brakuje przerwan to wylacz ich przydzialanie dla usb i vga ew. tez do
com-a 2 lub 1.

ZLOM