Kupilem Yamahe 724 i... koszmar.

Autor: H-Lucas <hlucas_at_priv1.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 12:57:05 MET DST

Hi.

Mam karte A-Trenda, cel366, Abit bm6, tuner Fly Video 98 itd. Bardzo zle mi
dziala karta dzwiekowa.
1. Nie dziala mi midi w oknie dos, ustawiam dobry adres, odpalam muzyczke, a
komputer twierdzi, ze wlasnie ja slysze. Oczywiscie slysze cisze.
2. Pliki filmowe (avi,mpg) sa odtwarzane bardzo szybko (10x szybciej) przy
pomocy rundll32. Xingiem dobrze.
3. Gdy odtwarzam plik midi w windowsie i chce kliknac 2x na glosniczek, to
sie wiesza.
4. Jest tylko jedno DMA, to dolne. Emulacja Sound Blastera pod dosem wymaga
dwoch 8 i 16 bit. Oczywiscie caly czas mam podlaczonego SBlinka.
    Teraz sprawy tunerowe:
5. Capture nie dziala poprawnie. Zrzuca obraz bez dzwieku.
6. W aplikacjach typu BorgTV i Doer nie dziala dzwiek w oglole. Natomiast w
firmowej aplikacji od tunera - jest. To moze byc powiazane z nastepnym
punktem.
7. nie dzialaja poprawnie dekodery dzwieku nagry. Na starej Vibrze 16 bylo
O.K. Dam przyklad perfect audio. Wyciszam line in, naciskam start
(uruchomiony jest program od tunera) i slysze bloga cisze. Tak jakby w ogole
karta dzwiekowa nie potrafila wygenerowac wave'a, albo perfet audio na tej
karcie. Chociaz z drugiej strony ustawiony "VU meter on input" wykazuje, ze
nie "wchodzi" zaden dzwiek.
To chyba wszystko. 7.10. umiescilem posta na tej grupie na temat yamahy 724,
powinien jeszcze byc caly. Te cale problemy wystepuja na firmowych
driverach, nowszych nie sciagalem - ponad 5 mb uhhh.
Czy ktos moze wie, czy jakies pisemko dalo ostatnio drivery na kompakcie?
    Z gory dziekuje za pomoc.

H-Lucas
hlucas@friko.onet.pl