Re: Czy uaktualnienie Biosu=Utrata gwarancji!

Autor: Andrzej Popowski <popej_at_priv1.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 12:32:43 MET DST
Message-ID: <380eced0.1169437@news.tpnet.pl>

21 Oct 1999 00:35:03 +0200, zielinski@ckzeto.com.pl (Michal Zielinski)
piszesz:

>
>> Użytkownik Michal Kupski <michalk@priv.onet.pl> w wiadomości do grup
>> dyskusyjnych napisał:7uh3oh$28i$1@sunsite.icm.edu.pl...
>>> Cześć !
>>>
>>> KaZ napisał(a) w wiadomości:
>>> >Czołem komputerowo-prawni specjaliści
>>> >Czy udana aktualizacja Biosu płyty głównej jest
>>> >jednoznaczna z utratą gwarancji na sprzęt.
>>> >Uaktualizowałem Bios, a po jakimś czasie padły porty
>>> >sprzedawca uważa że straciłem gwarancję Prawdy or Nie
>>>
>>> Sprzedawca opowiada bzdury.
>
>> Chodzi trochę łosi po tym świecie...
>
>Dokladnie. Opisana sytuacja jest trche absurdalna, to tak jakby wymiana
>cieczy w chlodnicy samochodu popodowala przeranie gwarancji.

Trzeba chyba do tego podejsc nieco formalnie. Gdzie jest instrukcja
obslugi w jezyku polskim, gdzie sa warunki gwarancji ze wskazanymi
ograniczeniami?
Albo odwrotnie: czy w dokumentacji lub reklamach nie jest
zagwarantowane, ze plyta posiada flash bios, co oznacza ze mozna z
niego korzystac.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski
Received on Thu Oct 21 12:31:10 1999

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 09 Mar 2006 - 15:04:18 MET