BIOS-powazny problem -- POMOCY!!!

Autor: The EaGle <604600941_at_eranet.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 11:37:14 MET DST

Moja ciekawosc doprowadziła do tego że bios odmówił posłuszenstwa. :-(
Co zrobiłem?
Poczatkowo zmieniłem logo w biosie i było OK.
Później już bardziej zaawansowana zabawa mianowicie przetłumaczenie na jezyk
polski komend i nazw wyswietlanych przez bios. Oczywiscie przed zmianami
jaki i po ilosc bajtów powinna sie zgadzac ale u mnie tak nie było. Pech....
Naturalnie taka modyfikacja nie pozwala na flash biosu - programowo jedyna
droga to programtor EEPROMu

I teraz moje pytania:
Gdzie w Wa-wie mozna znaleść firme która swiadczy takie usługi?
Ile to moze kosztować?
Inforamcje(bardzo krótkie)prosze kierować na moj email 604600941@eranet.pl
ponieważ nie mam dostepu do netu po za uczelnia.
Za wszystkie rady bede wdzieczny pozwoli mi na uruchomienie mojego PC.
The EaGle