Re: Maxtor -pomocy!

Autor: Grzegorz P <g_33_at_priv5.onet.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 22:27:06 MET DST

On Tue, 19 Oct 1999 12:50:30 +0200, Maciej Bak
<karen@delta.amu.edu.pl> wrote:

>Czesc,
>moze informacje na
>http://www.maxtor.com/technology/ide_cmos_7k.html
>cos ci pomoga. Jak klikniesz na swoj typ dysku to dostajesz
>dokladniejszy opis razem z ustawieniem zworek.
>
>Pozdrawiam
>Maciej
Dzięki ale problem już rozwiązałem - nie była to kwestia ustawienia
zworek - te ustawiłem domyslnie dobrze. System ładował się po pewnym
dłuższym czasie ( trzeba było cierpliwie odczekać i wcisnąc F1 po
komunikacie failure) - dysk był widoczny w windows .

Grzegorz