problem z kasowaniem CD-RW

Autor: Konrad 'kaspy' Palczynski <kaspy_at_student.uci.agh.edu.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 10:31:09 MET DST

Mam problem, nagrywalem CD-RW i mi sie zwiesil komputer. Teraz gdy
proboje go skasowac program kasujacy sie jakby zawiesza. Nie moge go
zostawic dzialajacego w nieskonczonosc, bo to nie moj komputer i
nagrywarka. Ile powinno trwac kasowanie? Czy to mozliwe ze plytka sie
zwalila i nie da sie jej juz skasowac? (imho nie - ale kto wie)
- Nagrywarka Philips 4x2x16
- Program standardowy, dolaczny do nagrywarki
(sorry za te enigmatyczne dane ale nie mam teraz dostepu do tego
sprzetu)

--
-- Konrad "Kaspy" Palczynski --
-- http://www.kaspy.z.pl ------