Re: Odp: Caviar contra inne dyski?

Autor: benny <zbych_at_ns.ppcor.org.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 20:21:09 MET DST

Juliusz Kwiatkowski wrote:

> Witam

> 1,6
>
> Mialem ostatnio wlasnie przyjemnosc doswiadczyc padniecia mojego Caviarka
> 1,6 GB. Rowniez pracowal 2 lata (moze to taki limit ich pracy wyznaczany
> przez producenta :)) Tak jak bylo napisane wyzej z dnia na dzien. Niby
> wszystko jest OK a na nastepny dzien pada. Na poczatek kilka bad sectorow.
> Po kilku minutach zrobil sie bad sector na sciezce 0 (czyli nie za ciekawie
> :))
No ja tez mam 1,6 GB... Kupowalem od kumpla (firma krzak) ktory sprzedal
ich
10 i 9 wrocilo do niego...

> Wszystko zaczelo sie tez od stukania glowic. teraz ajk go podlacze to tylko
> stuka :)) Troche go szkoda ale sie nadaje jako podstawka pod filizanke.

U mnie jakis rok temu postukal pare razy ale mu... przeszlo ?!?
Pojawily sie bad blocki i dysk jest na emeryturze, tzn. dokupilem
drugi na ktorym jest system...
W pracy tez te dyski padaja. Jedno mial dobre - transfer...

pozdrawiam

benny