Re: Caviar contra inne dyski?

Autor: Tomek D.... <TomekD_at_bbs.chip.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 15:47:32 MET DST

Jednoznacznie ci nie odpowiem. Kiedys nawet lubilem te dyski, ale ostatnio
staram sie ich unikac.
W firmie gdzie pracuje od pol roku co pewien czas zdycha sobie Caviarek 1,6
GB (w sumie to juz chyba 5 jak nie wiecej). Pracowaly niecale dwa lata....
Najgorsze jest to, ze padaja z dnia na dzien - wszystko do pewnego dnia
chodzi bez zarzutu (zadnych bad sectorow itp). Pierwszy objawem ze zdycha
jest dziwny stukot glowic - czasami da sie wtedy jeszcze cos odzyskac, ale
trzeba sie troche pospieszyc i niezle nakombinowac...

To na tyle. W domu mam dwa fujitsu, ale jak dotad chodza ok i mam nadzieje,
ze nie beda robic mi takich niespodzianek :)

Tomek
TomekD@bbs.chip.pl