Re: amd k6-2 450@500

Autor: Witold Kopel <ficio_at_krakow.neurosoft.net>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 12:20:46 MET DST

Ever wrote:
> [ciach]
> ustawilem na 2.3V i zmienilo - komputer rozpoznal procek jako 500 ale
> juz nie bootowal... pewnie 2.4V by roziwazalo problem ale nastepna
> wartoscia na jaka moge ustawic napiecie jest 2.8 a tego pewnie moj
> procek by nie przezyl:/

:-))) - swoja 400 kiedys przez przypadek (wyciagnalem iMMX i nie
zmienilem napiecia ;-) puscilem wlasnie na 2.8. Chodzila kilka godzin
bez
problemow, ale jak sie zorientowalem, to zrobilo mi sie rownie goraco
;-)).
Ale nie namawiam.

Ale jest rozwiazanie - piszesz, ze plyta nie daje 2.4. Moze warto
poszperac po sieci i sprawdzic, ze nie ma jakichs "reserved" ustawien,
ktore daja takie wlasnie napiecie?
Albo - jezeli napiecie dzielone jest drabinka (cecha charakterystyczna
to jedna zworka), to mozna pokombinowac z kilkoma zworkami i dobrac
odpowiednia wartosc...
Tak wlasnie mam w mojej plycie - min. obsluguje 2.5V, ale da sie ustawic
nawet 2.0 :-))).

Tyle
Ficio