Re: amd k6-2 450@500

Autor: BBG <b_b_g_y_at_yahoo.com>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 13:20:11 MET DST

>ustawilem na 2.3V i zmienilo - komputer rozpoznal procek jako 500 ale
>juz nie bootowal... pewnie 2.4V by roziwazalo problem ale nastepna
>wartoscia na jaka moge ustawic napiecie jest 2.8 a tego pewnie moj
>procek by nie przezyl:/

Mam ta sama plyte. I za kilka miesiecy stane przed podobnym problemem.
Czekam jednak, az cena K6-III 500 spadnie do odpowiedniego poziomu.

Przychylam się do opinii kolegi Witolda K. Warto by poszukac w sieci.
Sam tak zrobie. Poza tym jesli chcialbys zaryzykowac, to moge Ci
podrzucic ustawienie jakie znalazlem na swojej plycie tuz po jej
zakupieniu. Ustawienia procesora wskazuja na 400MHz (4x100), a
przelaczniki dotyczace napiecia sa ustawione inaczej niz cokolwiek w
tabelkach w instrukcji. Podejrzewam, ze to wlasnie jest 2.4V, ale
glowy za to nie moge dac. Tym bardziej, ze nie mam tego jak sprawdzic.
Aktualnie uzywam MII-333, ktory wymaga 2.9V.

BBG