Konfiguracja modemu zewnetrznego.

Autor: Pawel Switaj <P.Switaj_at_ekometria.com.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 08:40:09 MET DST

Witam

Pisze na te grupy, poniewaz nie wiem dokladnie do kogo sie zglosic.

Moj problemik przedstawia sie nastepujaco. Musze skonfigurowac modem tak,
aby ciagle byl w stanie odbierania. Linia jest stala (bez sygnalow
telefonicznych), dzierzawiona. Modem zewnetrzny podlaczony jest do
zewnetrznego sterownika. Chodzi o to, jak skonfigurowac taki modem, aby po
wylaczeniu napiecia zasilajacego i po jego powrocie modem nadal chcial
odbierac, tak od razu.

Prosze o odpowiedz na priva (jesli mozecie mi pomoc):
P.Switaj@ekometria.com.pl

Pozdrawiam

        Pawel Switaj