Odp: Duze dyski + plyty VX

Autor: Mirosław Kyc <alt_at_mimet.com.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 07:46:53 MET DST

> Co zrobic, zeby fdisk (dosowy) widzial 18 GB? Jak zainstalowac to
> rozszerzenie BIOSU?
> Czy moze problemem byc NT Loader?

Rowniez mam i430VX znanej firmy, sciagnolem najnowszego biosa
i dalej nie widzial nie poza 8GB chociaz dysk jest 17GB
Zainstalowalem tam WINNT,WIN95 i Linuxa
Z NT i Linuxem nie ma problemu bo same sobie sprawdzaja
jakie dyski mam w systemie i rozpoznaja prawidlowo.
A Win95 zainstalowalem na partycji zalozonej przez NT
ponizej granicy 8GB i tez dziala jak narazie bez problemu

Pozdrawiam
Alt