Duze dyski + plyty VX

Autor: M_at_rcin W. <M_at_rcin>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 22:34:18 MET DST

Mam plyte i430VX (producent nieznany) w zwiazku z czym mam problem z
obszarem za 1024 sektorem. Nie wiem skad sciagnac bios, wiec sciagnalem
programik ze strony IBM:

Ontrack's Disk Manager for IBM (version 9)

Po odpaleniu dyskietki ladujacej Ontrack Dynamic Driver Overlay mam
komunikat:

NO DRIVES FOUND REQUIRING DRIVER

Co zrobic, zeby fdisk (dosowy) widzial 18 GB? Jak zainstalowac to
rozszerzenie BIOSU?
Czy moze problemem byc NT Loader?

Niby po uzyciu linuxowego fdiska windows widzi wszystkie partycje, ale np.
nortonowy scan disk ma problemy. Boje sie, ze wkoncu cos padnie.