Re: Czy znajde taki program ...

Autor: JanOsik <janasiak_at_polbox.com>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 07:13:26 MET DST

Sorka za wtrącanie się ale:

Jeśli sobie przeliczysz np. koszt karty callbackowej Multinet na
trzyminutówki otrzymasz właśnie taki koszt "impulsu".
Wszystko polega na tym że Multinet ma umowę z TPSA
dzięki czemu rozmowy wychodzące od niego są taryfikowane na
innej zasadzie niż u normalnego klienta TPSA.
Wszystko jasne?

Pozdrawiam
Rafał Janasiak

Użytkownik Wiesław Wronowicz <wwiesiek@polbox.com> w wiadomości do grup