Re: Czy znajde taki program ...

Autor: DonRico <donrico_at_priv2.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 07:02:10 MET DST

Użytkownik Wiesław Wronowicz <wwiesiek@polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:380c8567@news.vogel.pl...
> Czy mógłbyś wyjaśnic na grupie o co chodzi z tym Callbackiem.
> O ile wiem Callback jest to system stosowany dawniej w BBS, który polegał
na
> obowiązkowym wysyłaniu swojego numeru telefonu do modemu BBS i rozłączeniu
> się.
> Nastepnie BBS po sprawdzeniu czy numer mój jest uprawniony nawiązywał
> ponowne
> połączenie dzwoniąc do mojego modemu. Za połączenie płacił właściciel BBS
> ja
> jako użytkownik płaciłem jemu znacznie wiecej niż koszt połączenia.
> [...]

Wyglada to tak:
    Dzwonie do dostawcy, tam sa sprawdzane moje dane (uzytkownik,haslo),
nastepuje rozlaczenie, po paru sekundach jest oddzwonienie na moj nr
telefonu (podany przy zgloszeniu do uslugi Callback), logowanie i juz jestem
w sieci placac 50% stawki TPSA.
Proponuje odwiedzenie: www.ertel.com.pl

To by bylo na tyle, mysle ze wszystko jest jasne.

DonRico
donrico@friko2.onet.pl