Re: Problem roku 2000 w win 3.1 i 3.11

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_polbox.com>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 22:04:47 MET DST

Użytkownik == Leszek == <lkucz@kki.net.pl> pisze w wiadomości
%n3M3.26333$F5.415522@news.tpnet.pl do grup dyskusyjnych: ...
> Witam!
> Prezes jednej firmy zapytal mnie czy musi wymieniac komputery w
> zwiazku z Y2B.
> Stwerdzilem, ze po kiego grzyba skoro klony tam wykorzystuja panienki
> do pisania i do poczty elektronicznej.
> Bazy danych nie sa wykorzystywane podobnie jak arkusze kalk. z
> wykorzystaniem dat w obliczeniach.
> Wydaje sie, ze nie ma sensu kupowac nowych "maszyn do pisania" za
> kilkanascie tys. zlotych, jednak wolalem zapytac na grupie co o tym
> sadza inni uzytkownicy.

Jeśli te złomy są podłączone do _porządnej_ sieci, np. Netware, to z
dużym prawdopodobieństwem dostają poprawną datę i godzinę z serwera.
Jeśli nie, to nie ma co liczyć na to, że panienki będą pilnowały daty w
korespondencji. W każdej chwili może to grozić sądem (Urzędem
Skarbowym już na szczęście nie!) np. za niedotrzymanie terminów.
Antydatowana korespondencja elektroniczna u odbiorcy od razu pójdzie z
całym spamem do śmietnika, co może położyć np. całą akcję marketingową
firmy.
Komputer musi być odporny na głupotę użytkownika. Typowa blondynka ma
kłopoty ze skupieniem uwagi na jednym tylko liście, a Ty byś chciał,
żeby jeszcze pilnowała daty i godziny? Myślisz, że skończy się na
plamach korektora ma monitorze?
BTW. Jeśli już mówisz o _kilkunastu_ tysiącach złotych, to za tę cenę
można zbudować niezłą sieć komputerową, żeby panienki nie latały z
dyskietkami.

--
Andrzej P. Woźniak
usher@polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)