Re: Odp: Katowice - UWAGA !!

Autor: Paweł Chałczyński <aligator_at_promail.pl>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 23:18:24 MET DST

Robert Odo <gemini@zeus.polsl.gliwice.pl> napisal:

> A czy sprzedawca ma prawo nieudostepniac hasla do BIOS'u?
> Mam dwoch kumpli, ktorzy sa w takiej sytuacji. Ustawienia sa do d***
> a w firmie kreca, jak moga, zeby sobie samemu cos nie ustawic.

A czy w gwarancji jest cos na tem temat napisane ? Jak nie to maja
udostepnic, albo maja sami dokonac modyfikacje (niech przyjedzie do domu
serwisant, albo niech pokryja koszty dostarczenia sprzetu - to sie odraz
gadka zmieni)
A najlepiej jak sie troche znasz to wez zresetuj ustawienia biosa i sam
pomoz ustawic im do porzadku.

Paweł Chałczyński - aligator@promail.pl - ICQ 4289653