Paweł Chałczyński <aligator@promail.pl> wrote:
>> To chyba gosc ze sklepu obok dworca w Bytomiu... Tez mialem niezle jaja
> jak
>> padl CDROM Samsung - czekalem dwa tygodnie i oddali mi zepsuty jako
>> naprawiony...
> No i juz wiemy gdzie nie kupowac, trzeba takie sprawki wyciagac na swiatlo
> dzienne, jak dostana po kieszeni (a wczesniej po opini) to sie moze naucza
> szanowac klienta.
A czy sprzedawca ma prawo nieudostepniac hasla do BIOS'u?
Mam dwoch kumpli, ktorzy sa w takiej sytuacji. Ustawienia sa do d***
a w firmie kreca, jak moga, zeby sobie samemu cos nie ustawic.
-- Robert E-mail: gemini@zeus.polsl.gliwice.plReceived on Tue Oct 12 15:29:57 1999
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 09 Mar 2006 - 15:03:28 MET