Re: lzx

Autor: Miroo P., <miroo_at_i.am.gov>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 22:12:01 MET DST

Niejaki Highlander (rhare@alpha.net.pl) twierdzi:
> Czytałem opis lzx-a w formacie amigaguide ale nie było nic podane
> o algorytmie. Jest to jakaś odmiana LHA bo potrafi rozpakowywać
> pliki .lha ale jest szybszy i o lepszej kompresji.

W takim razie rar to odmiana zipa ;)
Tez potrafi rozpakowac ;)
Natomiast Windows Commander to odmiana
ZIP, ARJ, LZH, RAR, TAR, GZ, CAB i ACE ;)))
bo ma wbudowana dekompresje ww formatow...

Lzx mial taki bajer jak rar i (chyba) ace, ze porownywal
pakowane pliki ze soba. Gdy byly podobne to kompresowal
tylko jeden z nich i roznice miedzy nimi.

Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"