Re: lzx

Autor: C97 Š <cezar97_at_ulgo.koti.com.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 22:04:52 MET DST

Bartosz Mediger wyslal/a na grupe pl.comp.pecet taka oto wiadomosc...

> witam,
>
> czy jest na pc archivizer LZX? chodzi mi konkretnie tylko o
> rozpakowanie kilku archiv.. jesli tak, to bylbym wdzieczny za adres
> gdzie go mozna znalezc..

nigdy nie powstala wersja dla pc. autorzy twierdzili ze bylo by to
profanacja i ze amiga musi miec swoj wlasny format ktorego pecety nigdy
nie uswiadcza. no coz pomylili sie :) taki ace jest lepszy niz lzx

btw. wspominali tez cos o niekompatybilnosc samego kodu ktory ponoc
byloby trudno przetlumaczyc na pupcie i wogole ze pc jest zly.. i fuj. :)

artukul ten pochodzil z przed kilku lat wiec moze cos sie zmienilo...

--
// @ cezar97@ulgo.koti.com.pl