Re: Nagrywarka PHILIPS

Autor: Mis <krzyre_at_box43.gnet.pl>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 20:04:17 MET DST

Użytkownik Marcin Spychała <birdy@quake.org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:S6rO3.8544$Tk.174492@news.tpnet.pl...

> Teac lub Plextor. Chociaz moja LG na razie chodzi super (20 dni) -
zobaczymy
> za kilka miesiecy lub za rok .... Moze warto kupic tez Yamahe ... ale nie
> Philips.
> Oczywiscie mowa o optyce Philipsa.

Co Wy ciągle z tymi Philipsami i optyką! Już raz pisałem, że Philips
PCA460RW jest Yamahą w obudowie Philipsa!!! Z moich znajomych, którzy już ją
mają parę miesięcy i nagrywają prawie non-stop bardzo się podoba i jeszcze
nie słyszałem żadnych złych uwag. Poza tym ta nagrywarka o wiele mniej się
nagrzewa niż inne, które używają!

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz