Re: Czy uaktualnienie Biosu=Utrata gwarancji!

Autor: Bartosz Żur <CMT_at_rubikon.net.pl>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 14:13:15 MET DST

Użytkownik KaZ <kac_13@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:19991019062822Z542954-31625+3188@mercury.newsgate.pl...
> Uaktualizowałem Bios, a po jakimś czasie padły porty
> sprzedawca uważa że straciłem gwarancję Prawdy or Nie

Jestes pewny ze flashowales bios odpowiednia wersja ????
Kiedys flashnalem biosa ale do innego modelu i po restarcie
nie dzalal flop :-(( no to spowrotem do starej - dzala - znow nowa
nie dzala - szpera na stronie shuttla i juz wiem to nie ten bios.
Po wgraniu odpowiedniego wsio gralo i buczalo.

--
pozdroofka
Bartosz Zur                    "Zurek DEPECH"