Re: Zoltrix Spirit

Autor: PabloZ <pabloz_at_free.polbox.pl>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 10:33:19 MET DST

mistral napisał(a):

> nigdzie nie mniałem problemów. Więc chyba trochę przesadzasz....
> Oczywiście daleko mu do ideału (przedewszystkim dlatego że jest to
> WinModem), jednak za te pieniążki jest wręcz wyśmienity. Dołączone jest do
> niego imho b.dobre oprogramowanie (Fax Talk).

zgadzam się. od początku roku instalowałem 3 sztuki i zero problemów.
miałem szczęście ???
raczej wystarczy troszkę wiedzy o w9x.
jak modem będzie wisiał na irq com-a, to jasne, że będzie wariował.
a reszta zależy od linii.
oczywiście, od 22 do ok 24 nie łączy za pierwszym razem, bo... linia
zajęta.
ale to nie jest przecież wina modemu.
mam tu usr message 56k i ostatnio:
- łączy się za średnio 6 razem - pomijam tu "linia zajeta"
- przy czym często staje na "weryfikacja nazwy użytkownika..."
- od czasu do czasu rozłącza się
- łączy się na max 26400 [ spirit: "tylko" 33600 - ale zawsze ]

usr kosztował 700. spirit 180.