Re: Zoltrix Spirit

Autor: mistral <mistral2_at_priv3.onet.pl>
Data: Mon 18 Oct 1999 - 13:55:16 MET DST

Emilus napisał(a) w wiadomości: <7ub1l0$iqg$1@rymunda.torun.pdi.net>...
>Popieram wymiane na nowy...
>Radze pamietac, ze jesli dziala to ok. jesli nie to tez ok. okolo 50%
>modemuw ZOLTRIX nadaje sie na smietnik. Niektore na dziendobry sa do
>wymiany, reszta dlatego, ze nie chce dzialac z aktualna konfiguracja
>komputera. Czysty przypadek, tu dziala tam nie.
>Zmien na cos porzadnego - USR jest dobrym rozwiazaniem lecz drogim, polecam
>ASMAXa - tanie i bezproblemowe.

Hmmm... mam Spirita, kupiło go też kilku moich znajomych (ostatnio nawet na
Coexancie, czy jak to się tam pisze), u wszystkich go instalowałem... i
nigdzie nie mniałem problemów. Więc chyba trochę przesadzasz....
Oczywiście daleko mu do ideału (przedewszystkim dlatego że jest to
WinModem), jednak za te pieniążki jest wręcz wyśmienity. Dołączone jest do
niego imho b.dobre oprogramowanie (Fax Talk).
Aha najwolniej łączy się u moich znajomych na ok. 42000,...,44000, zwykle
48000... u mnie zwykle 49900, to chyba niw tak źle...
Nie wiem jednak jak jest z jego trwałością, wszyscy mamy go zbyt krótko (max
1 rok).

Pozdr..
Bankowy...