Odp: Bledy przy odczycie z CD

Autor: Krzysztof Grad <kmg_at_strefa.com>
Data: Mon 18 Oct 1999 - 21:34:24 MET DST

Użytkownik Buraq <kajmis@box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7ufei5$kcs$1@druid.ceti.com.pl...

> A jakie to pliki?

Różne: instalka wina, c++, troche zipów, jotpeegi...

> (Chociaz to zbyt fantastyczne zeby bylo prawdziwe...)

A jednak.

Troszkę potestowałem i oto do czego doszedłem:

- Acer i nagrywarka są OK. Podłączyłem je u kolegi na tych samych taśmach
oraz kontrolerze scsi (palnik) i nie było żadnych problemów.

- Nie jest to raczej wina zasilacza (już jeden musiałem wymienić).
Podłączyłem ze starej obudowy AT (sprawdzony w działaniu) i było to samo.

- Nie jest to też wina płyt, u kolegi miałem dokładnie te same krążki.

Coraz wyraźniej rysuje mi się widmo awarii płyty głównej (oby nie) lub
kontrolega (wychodzi na to samo). Jest to jedyny element, którego jeszcze
nie przetestowałem i za bardzo nie mam jak tego zrobić. Wszyscy kumple mają
Slot 1, ja jedyny jestem na Super7. Mam Shuttle HOT 591P oraz K6-2 350@400
Mhz. Jeżeli macie jakiś pomysł jak sprawdzić płytkę bez wyjmowania jej to
chętnie skorzystam.

W każdym bądź razie sprawa jest otwarta i raczej pilna. Będę wdzięczy za
każdą pomoc.

--
Krzysztof Grad         http://www.strefa.com/kmg
kmg@strefa.com   UiN: 4720636   Czestochowa