Re: Award BIOS

Autor: Marcin Marciniuk <mmarcin_at_astercity.net>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 05:18:39 MET DST

O.K. Przyznaje, ze z Awardem nie mam tych problemow. Po prostu strona
Lucky Stara jest troche dla mnie nie zrozumiala. Rozumiem z Twojego
majla, ze Super-7 to jest to samo co Socket-7 (w chipsetach Intela a to
mam nie ma wymienionego Socket-7) oraz ze musze znac rodzaj plyty (gdzie
to znalezc? na samej plycie?).
Thx za hlp i sorry, ze jeszcze Cie mecze.

--
Marcin Marciniuk
 <<==--  Scottos --==>>