Re: Award BIOS

Autor: Robert Szymczyk <szymczyk_at_alpha.net.pl>
Data: Mon 18 Oct 1999 - 23:34:34 MET DST

Użytkownik Marcin Marciniuk <mmarcin@astercity.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:380B4095.A970743D@astercity.net...

> 1. Tam jest tylko FTP
> 2. Powyzszy wystarczy, jak wiem jakiego Biosu szukam, a tam w liscie nie
> ma nawet wymienionego gniazda Socket 7, ktorego jestem szczesliwym
> posiadaczem.
> poza tym skad mam wiedziec jaki jest najnowszy BIOS pasujacy do mojej
> plyty?

Mylisz się. Sam mam Lucky Star (5V-1A VIA VPX socket7 (bez problemu chodzi z
K6-2 i K6-3) ) i już nie raz aktualizowałem BIOS.
Zawsze pobieram przez http z tabelki z opisami.

no dobra, teraz po kolei:

1. www.lucky-star.com.tw
2. Technical/Support
3. Bios Update (na listwie ze strzałką)
4. Potem jest tabelka podzielona na chipsety (Via, Intel, Sis, itp) i
platformy (S7, SS7, S1, S370+S1)

I voila .... cała trudność ...

Rob.