Re: napiecia na wewnetrzych wejsciach do kary muzycznej

Autor: Piotrek <budziak_at_kki.net.pl>
Data: Mon 18 Oct 1999 - 22:25:23 MET DST

"Sławek Ruszkiewicz" wrote:

> Wiesz, podlaczylem kiedys pod oryginalnego blastera 16 DSP, na wejscie line
> sygnal telefoniczny.
> bezposrednio z telefonu.
> dzialal b. dobrze. pieknie nagrywal.
> problem pojawil sie wtedy, kiedy ktos do mnie zadzwonil (jak pewnie wiesz
> ok. 50V AC).
> No i pierdylnal mikser.
> Oddalem z reklamacja. Przyjeli. Dostalem nowa karte.

> No wlasnie.
>
> P.S.
> Tylko nie mowilem im nic o tym telefonie... :-)
> Cze.
> Slawek

i prawidlowo - trzeba experymentowac
ja tez tak kiedys robilem = ale to ze stara karta .. tzn podlaczylem wyjscie
ze wzmacniacza (wyjscie na sluchawki ustawione na max na wejscie do karty i
potem wyjscie na wejscie do drugiego wznacniaka - niesamowity przester :PP
ciekawe czy sie bardziej grzala ?? :PP )
a troche mnie zle zrozumiales - pytalem o wejscia te ktore znajduja sie na
samej karcie nie z tylu - tak jak podlaczamy cd kabelkiem w srodku kompa
ale niewazne doszedlem do wniosku ze podlacze jednak na line ina

Piotrek
budziak@kki.net.pl