Re: napiecia na wewnetrzych wejsciach do kary muzycznej

Autor: Sławek Ruszkiewicz <Slawomir.Ruszkiewicz_at_ped.uni.torun.pl>
Data: Mon 18 Oct 1999 - 20:23:32 MET DST

> hm topic troche nie jasny ..
> czy ktos tu sie orientuje czy nic sie z karta nie stanie jesli do
> wejscia ktore znajduje sie na karcie - tak jak wejscie do cd podlacze
> mikrofon albo jakies inne urzadzenie - nawet o wyzszym napieciu ??
> dokladnie to chce gitare podlaczyuc z przetwornikiem aktywnym - tzn taki
> prad znacznie wiekszy niz z mikrofonu ??
> mam sb live

Wiesz, podlaczylem kiedys pod oryginalnego blastera 16 DSP, na wejscie line
sygnal telefoniczny.
bezposrednio z telefonu.
dzialal b. dobrze. pieknie nagrywal.
problem pojawil sie wtedy, kiedy ktos do mnie zadzwonil (jak pewnie wiesz
ok. 50V AC).
No i pierdylnal mikser.
Oddalem z reklamacja. Przyjeli. Dostalem nowa karte.

> swoja droga to chyba zaryzykuje i podlacze bez czekanaia na odpowiedz na
> grupie :PP (jeszcze na gwarancji)
No wlasnie.

P.S.
Tylko nie mowilem im nic o tym telefonie... :-)
Cze.
Slawek