Re: Nagrywarka BTC

Autor: eLKa <claude_at_polbox.com>
Data: Mon 18 Oct 1999 - 02:27:56 MET DST

Użytkownik Adam <xvampire@polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38086b91@news.vogel.pl...

> Philipsa. Dla mnie to wszystklo sa zalety, wada moze byc dla kogos,
ze nie
> nagrywa pakietowo, dla mnie to zadna wada, ale to rzecz gustu i
potrzeb.

Nagrywa pakietowo jaknajbardziej, mam ja jakies 10 miesiecy, raz
trzeba ja bylo oczyscic, wspolpracuje z wszystkimi programami
nagrywajacymi. Zero innych zastrzezen, sprzet tani wiec nie powinno
sie zakladac ze bedzie bardzo dlugo niezawodny, ale narazie dziala
bardzo dobrze i to najwazniejsze przy tej cenie.

--
Pozdrawiam, Leszek