Odp: Nagrywarka BTC

Autor: Adam <xvampire_at_polbox.com>
Data: Sat 16 Oct 1999 - 14:01:25 MET DST

Użytkownik Rudolf <rudolff@priv.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:
> Czesc
> Czy ktos z grupowiczow mial moze jakies bliskie kontakty z nagrywarka BTC?
> Chodzi mi jak ona sie spisuje w praktyce. Czy nie ma z nia jakis
problemow.
> Z gory dziekuje za odpowiedz.

Witam

Mam model BCE 621E od 2 misiecy i dosc intensywnie ja eksploatuje, moze
nawet powinienem powiedziec katuje... To oczywiscie zbyt krotki okres, aby
wyciagac daleko idace wnioski, ale jak do tej pory nic zlego sie nie dzialo.
Nagrywa na zwyklych plytach i rw z podwojna predkoscia (mnie osobiscie
szybciej nie potrzeba), odczyt 6x. Wydaje mi sie ze jest na napedzie
Philipsa. Dla mnie to wszystklo sa zalety, wada moze byc dla kogos, ze nie
nagrywa pakietowo, dla mnie to zadna wada, ale to rzecz gustu i potrzeb.
Audio nagrywa bardzo dobrze, plyty z danymi sa odczytywane na wszystkich
(jak do tej pory) cd-romach bez zadnych problemow. Oczywiscie wiecej moglbym
napisac, powiedzmy za rok, ale nie zamierzam jej dluzej eksploatowac.
Poprzedniej nagrywarki pozbylem sie przed koncem gwarancji...

Pozdrawiam

Adam