Odp: Amigowcy atakują PECETA . POMOCY!!!

Autor: Marcin <markuch_at_promail.pl>
Data: Sun 17 Oct 1999 - 01:49:33 MET DST

>hle, hle. jeszcze z rok, półtora czasu temu widziałem Guru_Meditation
>na polsacie, ale od razu je zdjęli. :)))
>_____

a pamietacie jak podczas transmisji meczu pilki noznej,jakies 3 latka temu
 gralismy wtedy ze Szwecja ( i mecz byl transmitowany dla nich )
chyba w eliminacjach MS wyskoczyl naszym z TVP2 piracki ekran Scali MM z
A3000 :)))
pikusie z TVP mieli pirata ! a co gorsze Szwedzi sie na tym poznali .. oj
byl dym.. he he

a tak poza tym niech ktos wskaze stacje TV ktora nie wykozystywalaa Amig
chociazby
do generowania znaczku w gornym rogu ekranu

marcin