karta do obrobki video

Autor: Egon <egon_at_post.pl>
Data: Sun 17 Oct 1999 - 16:31:25 MET DST

czesc!

    chcialbym kupic karte do obrobki video, chodzi mi o zgrywanie sekencji,
obrobke i wypuszczenie na video.
zastanawiam sie nad wyborem takiej karty i mysle o miro video dc10, karta
nie posiada modulu dzwiekowego ale jest w przystepnej cenie ok 1400, jednak
niedawno w ofercie firmy hdp pojawilo sie cos co nazywa sie video zip, na
pierwszy rzu oka parametry obu kart sa zblizone, jednak video zip
wyposazony jest w uklad dzwiekowy i kusztuje prawie tyle samo,
sam dzwiek moge przeciez podac przez karte muzyczna jednak chodzi mi o
jakosc obrazu i nie wiem ktora karte wybrac

wiem ze karty miro video maja ograniczenie sciagania obrazu do 2GB ale nie
wiem czy video zip tez ma takie ograniczenie
Egon