Re: Wylaczanie monitora

Autor: Miroo P., <miroo_at_i.am.gov>
Data: Sat 16 Oct 1999 - 22:19:07 MET DST

Niejaki Piotr Szmigielski (smiglop@aurora.put.poznan.pl) twierdzi:

> U mnie nie mruga.. natomiast zauwazylem, ze w stanie uspienia zaczyna
> halasowac (jak w pokoju jest cicho, to slychac, ze monitor jest podlaczony
> dosieci..) Jest to CTX.. czy ktos spotkal sie z podobnym objawem??

W stanie uspienia tzn po wylaczeniu kompa, ale bez wylaczania
monitora? To powinien chyba mrugac lub chociaz swiecic diodka...
Moj ma wylacznik elektroniczny i jak jest wylaczony to piszczy.
Lobuz jeden. A wylaczac go z gniazdka nie bede bo jest to nieco
niewygodne. Jedno co mnie pociesza to to, ze nie spie w tym
pokoju. ;)))
I co z tym mozna zrobic? Nie dam go do serwisu bo wysla go
gdzies na Tajwan, po 2,3 miesiacach oddadza twierdzac, ze
wszystko jest w porzadku - oni nic nie slysza, w zwiazku
z czym musze uiscic oplate za fatyge w wysokosci.......
A monitor dalej bedzie radosnie piskal. (jest to Bridge 17F)

Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"