lg flatron 795ft plus

Autor: Sebastian Pachuta <puchaty_at_polbox.com>
Data: Sat 16 Oct 1999 - 22:23:33 MET DST

dostaje szalu ...
od czasu kiedy to magiczne pudelko zawitalo na moim biorku meczy mnie
brzeczenie ...
zdaje sobie sprawe z tego iz kazdy monitor brzeczy - to oznaka ze
dziala, ale ... ja to slysze pomimo szumu generowanego przez komputer

moze:
 - mam za cichy komputer,
 - jestem przewrazliwiony,
 - z monitorem jest rzeczywicie cos nie tak

servisant lg powiedzial ze "moze" cos sie w srodku wzbudzac, ale on
nigdy nie mial takiego przypadku, a to brzeczenie to trzeba stwierdziec
na miejscu
jechac nie za bardzo mi sie chce bo to duze pudlo (do bagaznika sie nie
miesci) i trza go pilnowac na tylnim siedzeniu :(

dodam jeszcze iz monitor jest nowy i nie mam bladego pojecia co z tym
zrobic

jakies propozycje ?