Odp: Amigowcy atakują PECETA . POMOCY!!!

Autor: Nightmare <za29170_at_capella.ae.poznan.pl>
Data: Sat 16 Oct 1999 - 17:15:58 MET DST

> Ba. jezeli masz dekompresor sprzetowy to nawet na 386 mozesz ogladac
> filmy. P100 jest potrzebne zeby dekompresowac programowo. A amisia
> chocbys nie wiem jak chcial nie wyciagnie programowej dekompresji.

Co chcialem przez to powiedziec to to ze taki dekoder musial byc zaopatrzony
w specjalizowany uklad duuuzooo silniejszy od CPU dowolnego kompa z tamtych
czasow, a co za tym idzie nowa technolgia=potworne ceny. Co do modulu
dekodujacego - z tego co pamietam byl on na rynku ale wlasnie chyba dla
AmigiCD32, o podobnych dla CDTV nie slyszalem, choc kto wie ;-))
Nightmare