Odp: Acorp 56 EMS

Autor: Nightmare <za29170_at_capella.ae.poznan.pl>
Data: Sat 16 Oct 1999 - 17:15:57 MET DST

> Dziekuje wam za informacje. Coraz bardziej przekonuje sie do tego modemu.
> Czy byly jakies problemy z instalacja ??

Ja zapytam jeszcze - czy chodza pod linuchem? Ostatnio dostalem informacje z
Acorpa ze zaden z ich modemow (w tym zewnetrznych) nie pracuje z linem. W
sumie nie wiem czy znowu odpowiadal mi jakis lamer, czy faktycznie jest to
prawda. Moze ktos potwierdzic ktorego modelu to konkretnie dotyczy?
Nightmare