Re: Odp: Amigowcy atakują PECETA . POMOCY!!!

Autor: Witold Masznigut <vitto_at_box43.gnet.pl>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 22:49:14 MET DST

Dnia Thu, 14 Oct 1999 12:02:39 GMT , z klawiatury "Vetch"
<brak@e.mail.a> wyszło :
>BRAWO !
>Właśnie o to chodzi. Inne gry, które kasują pierwowzór z PC :

Panowie (miałem wcześniej amigę) ale obiektywnie patrząc nie można
zapomnieć o tym że amisia już sama w sobie (swoich układach) miała
specjalizowane kooprocesory graficzne (ówcześnie tak się to nazywało
chyba) np. Blitter,Cooper , które były zaczątkiem dopałów pecetowych

Czyli amisia do wykonania operacji graficznych w grach również używała
sprzętowego dopału.

Btw ,mnie najbardziej brakuje jednak amisiowego directory opusa :(

--
Pozdrowienia Vitto
ICQ 35604090