Re: Prośba do użytkowników DVD firmy LG

Autor: Marcin Wiszniewski <marcin_at_bgamld.bg.am.lodz.pl>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 18:12:22 MET DST

Wrazenie ogolne:3-
wszystko zalezy od egzemplarza.Moj pierwszy DVD nie chcial przejsc do
II-warstwy.Ten ktory mam wydaje dzwiek b. wysokiej czestotliwosci podczas
pracy.
Ogolnie zastanawiam sie, czy nie za wczesnie kupilem DVDeka.Moze sa to wady
techniczne, ktorych w przyszlosci nie bedzie? Nie wiem jak z innymi firmami.
M.
Emil napisał(a) w wiadomości: <0cIN3.4161$Tk.91944@news.tpnet.pl>...