Re: Prośba do użytkowników DVD firmy LG

Autor: SlaveckY <spxpl_at_polbox.com>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 20:02:24 MET DST

Witam!
mam LG 841b (4x24). Narazie nie mam z nim zadbych problemow, czyta rozne
plytki dvd, nie mam problemow z dwuwarstwowymi anie z dwustronnymi.
Co do cd, to zauwazylem ze korekcje bledow ma lepsza od mojej starej
toshiby. Sredni predkosc przy WinDAC to 10x. Dobrze radzi sobie z CD-R I
CD-RW.
Jest cichy. Ahe przy starcie wydaje z siebie jakis trzask, ale w Chipie
napisali ze to normalne. Ogolnie jestem zadowolony!!!
Czytajac posty dochodze do wniosku ze mialem duuuuze szczescie do tego
egzemplaza! no ale przeczytalem, ze ten naped pada po przeczytaniu okolo 30
plytek DVD, no to mam jeszcze troche czasu!

Slavecky

Użytkownik Emil <emilb@box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0cIN3.4161$Tk.91944@news.tpnet.pl...