Na co wymienic Asusa P2B ?

Autor: Andrzej Szydelko <ash_at_1knet.katowice.pl>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 16:00:40 MET DST

Ano wlasnie :) Do wyboru mam Asusa P3B-F, Abita BE6 lub BX6.
Moja obecna plyta w zupelnosci mi wystarcza, no ale mam mozliwosc jej
darmowego upgrade, wiec...

Procesorek do obsadzenia w nastepcy to moj wysluzony Celeron300A@463 i 2.2 V
(malowane nozki :).
Zalezy mi glownie na stabilnosci (P2B nie zawiodl mnie ani razu :), karte na
ISA mam jedna, RAMu wiecej jak 256 nie wsadze do kompa (teraz mam 1x64) wiec
3 gniazda na ram mi wystarcza. No i myslac przyszlosciowo (upgrade procka)
chodzi tez o jak najwieksze mozliwosci overclockingu (mhz co 1 na przyklad
:). UDMA66 - moze byc ale nie musi (nie mam dyskow na tym).
Moje obecne RAMy dzialaja na 7ns (najszybsze ustawienia RAM'u w BIOSie) -
jesli to ma jakies znaczenie ;)

Ktora plyte wybralibyscie na moim miejscu ? Moze jakas spoza listy (jaka) ?
Linki do testow/porownan mile widziane.

pozdrawiam,
Andrzej Szydelko