Re: Sluchawki bezprzewodowe

Autor: Bartosz Żur <CMT_at_rubikon.net.pl>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 16:57:48 MET DST

Użytkownik MarKoz <markoz@vc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:W0zN3.2438$Tk.44483@news.tpnet.pl...
> ale pierdzielisz!
> idziesz do takiego dupiatego sklepu jak videobit czy vobis i kupujesz za
> !50zl sluchawki z mikrofonem

O to chodzi ze nie chce kupowac w dupiastych sklepach nieestetycznych
sluchawek tylko ladne i niedupiaste :-))) Znalazlem a nawet nie ja tylko
dostalem maila od grupowicza (dzieki) z oferta firmy Citycom ktora jest
przedstawicielem firmy PLANTRONICS i o to wlasnie mi chodzilo !!!
No prawie bo wszystkie sa z przewodami. Jak ktos ciekawy to zapraszam
www.citycom.com.pl lub www.plantronics.com
Jest tylko jedno ale, a mianowicie cena od 75 do 200 .....uwaga .... USD
!!!! Netto na dodatek :-(. Juz sobie wybralem nawet jedne tylko ta cena mnie
dobija. O bezprzewodowych i tak estetycznych jak sluch. firmy Plantronics
juz nawet nie mysle bo niechce dostac zawalu ;-)

pozdroofka

Bartosz Zur "Zurek DEPECH"
CMT@rubikon.net.pl tel. +48 602 698 503
Czlonek klubu NOKIA http://www.klubnokia.ats.pl