Odp: Monitor ADI GT56

Autor: Jaroslaw Musiala <jaroslaw.musiala_at_planconsult.com.pl>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 15:34:38 MET DST

A ja wam proponuje Philips 107MP Brilance za 2100 zł głośniki, mikrofon,
USB, OSD i jakość tego monitorka jest powalająca. Sony jest dobry do grafiki
najlepsze kolory, zas jak twierdza sprzedawcy trzeba kupić 3 żeby mieć
jednego dobrego. Radze zwrócić uwage na okres gwaranicji najlepiej 3 lata
aby gość dawał, lub serwis. Ja postawiłem na Philipsa.
łoś