Odp: Odp: Sluchawki bezprzewodowe

Autor: Liszaj <liszaj_at_polbox.com>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 09:27:26 MET DST

Użytkownik Chochlik <chochlik@friko.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Da sie za 25zl , ale jemu chyba chodzilo o takie bez kabla...

Panowie!!!
Przeczytajcie Temat maila Bartosza:
'S l u ch a w k i b e z p r z e w o d o w e' !!!!

Dla niewtajemniczonych wyjaśniam, że to są słuchawki bez kabelka łączącego
te słuchawki z nadajnikiem. Wiecie jak telefon bezprzewodowy....

Jeżeli ktos z was sprzeda mi je za 50 zł to kupuje 30 sztuk od zaraz.