Odp: Amigowcy atakują PECETA . POMOCY!!!

Autor: noadam <noadam_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 10:32:22 MET DST

Użytkownik Talajczyk Piotr <piotrtal@promail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3806e60a.300990@news.tpsa.pl...

> ach te odwieczne wojny amigowcy VS pecetowcy VS atarowcy. :) -
> myślałem, że to sie juz skończyło.

> bzdury gadasz - gdyby nie nędzna polityka commodore

No wlasnie. Ja nie mialem nigdy Amigi, ale mysle, ze zrobic cos to jedno, a
sprzedac to inna sprawa i to o wiele trudniejsza.
Mysle, ze cala ta dyskusja jest bezcelowa, bo fakty sa takie, ze PC jest
gora, co mi akurat zwisa (nie ten komp, to inny) Szkoda tylko, ze nie ma dla
PC zadnej prawdziwej alternatywy dla takiego zwyklego uzytkownika.

--
Strona WWW w 5 minut - za darmo - http://wizytowka.pl