Re: Re: Amigowcy atakują PECETA . POMOCY!!!

Autor: Glide <glyder_at_priv3.onet.pl>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 22:44:28 MET DST

On Wed, 13 Oct 1999 22:10:24 +0200, "PhoeniX" <najbergg@kki.net.pl>
wrote:

> [...]
Moze to lekka przesada......

>I co moýe A1200 bćdzie szybsza ?
Niestety nie.

>Chyba nigdy Amigi nie miaůeś :-)
>Ja miaůem A600 i wydajnośă w grach miaůo to na poziomie 286.
Bo A600 to byl jeden z najgorszych wynalazkow CBMu.

>U kumpla na A1200 byůo moýe z 15% szybciej niý na A600 a to
Oj chyba nie sprawdzales tego na gierkach bardziej wymagajacych...
Tym bardziej, ze po dolozeniu pamiatki A1200 przyspieszala prawie 2x.
A gola jest ok 2x szybsza od A600.

>i tak za maůo aby konkurowaă z 486-66 a co dopiero 100Mhz.
Tu w zasadzie masz racje. Nawet A1200 z 68030 50Mhz trudno porownywac,
chociaz patrzac od strony zapotrzebowania na pamiec i inne zasoby
systemu to PC jest niezly smok.

>Najlepszym dowodem jest DOOM na PC i GLOOM (chyba tak to sić zwaůo)
>na Amige. Domm chodzi cacy juz na 486-66 a Gloom choă wygląda gorzej
>od stareńkiego Dooma to jąka sić nawet na A1200.
Roznica generacji procesorow - to jakbys porownywal 286 do 486...

>kopie)
Smutne ale prawdziwe :-(
Z drugiej jednak strony piasanie PC - Krol zakrawa na totalna lamerie.

Pozdrowienia
GLide