Zoltrix Spirit blokuje telefon.

Autor: Tomek Floyds <floyds_at_klienci.pkobp.pl>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 22:19:55 MET DST

HEJ.

Mam problem z modemem Zoltrixa, który mnie strasznie wkurza. Używam tego
modemu już około 6 m-cy a teraz dopiero pokazuje swoje pazurki. Ale do
rzeczy. Podczas wybierania numeru do netu, gdy TPSA ma zajęty numer, modem
mój nie rozłącza połączenia. W słuchawce telefonu słyszę sygnał zajętośći aż
do blokady telefonu. Próba kolejnego połączenia daje komunikat, że port
otwarty i nie ma sygnału wybierania (bo faktycznie niema gdyż modem nie
rozłączył poprzedniego zajęcia linii) i że mam sprawdzić poprawność
podłączenia modemu.
Dopiero wyjęcie wtyczki z gniazdka telefonicznego rozłącza modem i można
znowu wybrać numer, aż do kolejnego sygnału zajętości. I znowu zwis i
wyjmuje wtyczkę i wybieram ponownie i znowu....... (zapętlam się do czasu
jak uzyskam połączenie - ostatnio za 37 razem). COŚ STRASZNEGO.!!!!!!!!!!

Przeinstalowałem Winde (mam 98PL - pierwszą wersję) stery do Zoltrixa (z
maja 99) i nic.
Czy wykrzaczył mi się modem, czy coo?
Jeśli ktoś wie czy z tym fantem można sobie pomóc, proszę bardzo o maila lub
na grupę. Będę niezmiernie zobowiązany.

--
Tomek Grabowski (FLOYDS)
floyds@klienci.pkobp.pl